polski

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup na e-shopu  www.touchback.cz.

Provozovatelem e-shopu www.touchback.cz je společnost DERSIRAL s.r.o, Kaprova 42/14, 110 00 Praha, výhradní dovozce kosmetiky značky TouchBack v České republice.

 


Obchodní podmínky a reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Uzavřením Kupní smlouvy se prodávající zavazuje zboží dodat a povinností zákazníka je zboží převzít a za zboží zaplatit. Pokud si zákazník objednané zboží nevyzvedne, nezbavuje se tím své zákonné povinnosti a odpovídá za škodu, která prodávajícímu vznikne v důsledku nevyzvednutí zásilky. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky. Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno doplňující informací u výrobku jinak. Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka převzetím zboží a zaplacením kupní ceny. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě www.touchback.cz jsou včetně DPH. Kupující obdrží spolu se zbožím daňový doklad s fakturačními údaji, které uvedl v objednávce.
Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část pokud je zboží nedostupné ze strany dodavatele.

Pokud by bylo zboží nedostupné, prodávající bude  neprodleně kontaktovat zákazníka e-mailem nebo telefonicky. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

 

Způsoby doručení

Objednávky zasíláme:

  • Kurýrem PPL
  • Českou poštou jako balík do ruky nebo na poštu
  • Zásilkovnou - osobní odběr na výdejních místech

Zboží rozesíláme pouze v rámci ČR.

 

Dodací lhůta

  • Kurýrem PPL  do 24 hodin od odeslání
  • Českou poštou 1-2 dny od odeslání
  • Zásilkovnou 2-3 dny od odeslání
     

         

 Ceník dopravy

  • On-line platba Česká pošta (Balík Na poštu nebo Do ruky) -  78 Kč
  • Platba dobírkou Česká pošta (Balík Na poštu nebo Balík Do ruky) - 98 Kč
  • On-line platba kurýr PPL - 89 Kč
  • Platba dobírkou kurýr PPL - 109 Kč
  • On-line platba Zásilkovna.cz (Osobní odběr) - 40 Kč
  • Platba dobírkou Zásilkovna.cz (Osobní odběr) - 50 Kč

 

PŘI OBJEDNÁNÍ NAD 900 Kč DORUČENÍ ZDARMA.

 

Možnosti platby za zboží

 

  • dobírkou ( Česká pošta, kurýr PPL, Zásilkovna.cz) 
  •  - rychlá, bezbečná on-line platba kartou nebo bankovním převodem

    V současnosti podporujeme následující rychlé platby:

    (mimo tyto metody je stále dostupná platba dobírkou nebo běžným bank. převodem)

  • Zaplatit platební kartou VISA, Mastercard
  • Zaplatit s ePlatby (Raiffeisenbank)
  • Zaplatit s Mojeplatba (Komerční banka)
  • Zaplatit s mPeníze (mBank)
  • Zaplatit s Fio bank      
  • GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí platby prostřednictvím elektronické peněženky a veškerých nejpopulárnějších platebních metod na českém internetu v rámci jediného uživatelského rozhraní. GoPay je partnerem vaší platby se zárukou důvěryhodného a bezpečného platebního prostředí.

    Jak snadno platit s GoPay              

    1. Vyběr zboží

    Vyberte si na stránkách našeho internetového obchodu zboží, o které máte zájem a vložte jej do košíku.

    2. Potvrzení objednávky

    Vyplňte údaje a potvrďte objednávku vybraného zboží.

    3. Volba platební metody

    Otevře se okno platební brány GoPay, kde zvolte záložku preferované platební metody.

    4. Provedení platby

    Na platební bráně GoPay postupujte dle instrukcí dle zvolené platební metody. Po provedení platby dojde k přesměrování zpět na stránky našeho obchodu.

    5. Vyřízení objednávky

    Platba je automaticky provedena a objednávka vybraného zboží ze strany našeho obchodu ihned vyřízena.

  • rychlá on-line platba přes účet u internetového platebního systému PayPal

          Tuto platbu můžete využít, pokud máte zřízený účet u PayPal

             

  • bankovním převodem na náš účet 270041179/0300 vedený u ČSOB, jako variabilní symbol se uvádí jméno a příjmení kupujícího ( při objednání telefonicky nebo e-mailem).

 

 

 

Možnosti dopravy

 

      Česká pošta - balík Do ruky

 

Výhody

  • Doručení balíku až domů
  • O odeslání balíku a jeho doručování budete informováni prostřednictvím sms a e-mailu
  • Nejste-li doma, balík bude uložen na Vaší poště
  • Pohyb zásilky můžete sledovat v aplikaci Track&Trace (sledování zásilky)

Doručování zásilky

Balík je doručován na Vaší adresu. Pokud doručení nebude úspěšné, bude balík uložen na Vaší poště po dobu 7 dnů. Další možností je sjednání opětovného doručení v jiném termínu, který Vám bude vyhovovat.

Nastavte si doručení podle sebe

Na https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html si můžete po obdržení elektronického avíza od České pošty upravit termín doručení.

 

 

        Česká pošta - Balík na poštu

 

Balík si můžete vyzvednout na své nejbližší poště.

 

Výhody

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík si vyzvednete na zvolené poště.
  • O uložení balíku na poště budete informováni prostřednictvím sms a e-mailu.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat v aplikaci Track&Trace (sledování zásilky)

 

 

        Spolehlivá doprava kurýrem PPL

 

Kurýr Vám doručí balík na Vaší adresu druhý pracovní den od našeho odeslání.

 

Výhody

  • Spolehlivé doručení do práce nebo domů
  • O odeslání balíku a jeho doručování obdržíte sms a e-mail
  • Pohyb zásilky můžete sledovat v aplikaci Track&Trace (sledování zásilky)
  • 2 doručovací pokusy

 

 

      Osobní odběr

 

Váš balík bude uložen k vyzvednutí ve Vámi zvoleném výdejním místě společnosti Zásilkovna.cz.

 

Výhody

  • Nejlevnější varianta doručení
  • Balík si můžete vyzvednout na zvoleném výdejním místě kdy se Vám to hodí
  • Balík je pro Vás uložen po dobu 7 dnů
  • O odeslání balíku a době jeho vyzvednutí budete informováni prostřednictvím sms a e-mailu
  • Pohyb zásilky můžete sledovat v aplikaci Track&Trace (sledování zásilky)

 

Výdejní místo si sami vyberete v rozbalovací liště v nákupním košíku e-shopu. Aktuální seznam výdejních míst včetně otevírací doby naleznete na stránce www.zasilkovna.cz.

Výdejní místa neslouží pro uplatnění reklamace. Ve výdejním místě není možné platit kartou.

 

Kontrola zásilky

Zboží bylo před předáním dopravci pečlivě zkontrolováno a předáno v nepoškozeném stavu.
Při převzetí zásilky je kupujícímu  doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, kupující by měl  za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Kupující tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení reklamace.  

 

Záruka zboží a reklamace

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Na zboží se vztahuje záruční doba odpovídající povaze zboží. Záruční doba je uvedena na obalu výrobku a není-li záruka na obalu výrobku uvedena, pak činí 24 měsíců.

Zákazník bere na vědomí, že s ohledem na povahu prodávaného zboží - kosmetické výrobky musí být zboží skladováno při teplotách v rozmezí 5 - 25°C. Dále pak kosmetiku TouchBack je nutno skladovat aplikátorem směrem dolů, aby se zamezilo vysychání barvy.  Záruka se nevztahuje na vady nešetrným zacházením nebo na vady  vzniklé nedodržením pokynů stanovených výrobcem ( návod k použití).

  • Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má kupující právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží kupujícímu. Našim cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti kupujícího. Je-li zákazníkem spotřebitel, řídí se reklamace dle zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník a dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu; je-li zákazníkem podnikatel, řídí se odpovědnost prodávajícího za vady zák. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.
Reklamované zboží je nutné zaslat poštou na adresu :
Dersiral s.r.o., Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1

Prosíme, nezasílejte reklamované zboží na dobírku, nebudou převzaty.

Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém specifikujte z jakého důvodu výrobek reklamujete. Přiložte také kopii faktury nebo uveďte údaje, dle kterých jsme schopni identifikovat obchodní případ (jméno nakupujícího, datum objednání zboží, číslo objednávky, adresu, částku atd.)
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů a budou mu naúčtovány veškeré náklady na straně prodávajícího spojené s vyřízením reklamace.

 

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení zboží

Zákazník/koncový spotřebitel má právo v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se spotřebitel tohoto práva využít, musí odstoupení od smlouvy spolu se zakoupeným zbožím doručit na vlastní náklady prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně faktury, nebo musí být vznik smlouvy jinak bezpochybně prokázán.
Zboží je spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, v neporušeném originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, používané či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o částku odpovídající nákladům na uvedení zboží do původního stavu a vzniklé škodě na zboží. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy bankovním převodem na účet, který prodávajícímu písemně sdělí.
Zákazník bere na vědomí, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a zákazníkem uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky.

 

Nevyzvednutí dobírky - smluvní pokuta pro nespolehlivé zákazníky

  • Pokud si zákazník objednané zboží na dobírku nevyzvedne a zásilka se vrátí zpět prodávajícímu, může prodávající požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 500,- Kč (viz Občanský zákoník § 544 - 545), nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
  • Pokud se prodávajícímu nevyzvednutá zásilka vrátí, vyzve prodávající zákazníka k podání vysvětlení a bude mu nabídnuto opětovné zaslání zboží po úhradě předem, přičemž mu bude připočítáno předchozí poštovné.

Ochrana osobních dat

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník rovněž uděluje souhlas s využíváním těchto jeho osobních údajů pro účely propagační a marketingové. Osobní data, která kupující uvede při objednání, nebudou poskytnuta třetím osobám s výjimkou externích dopravců a firem, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení a vyzvednutí zboží.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 10.11.2015